Перегляд зібрання за групою - Автори Поклонская Л. С.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Вплив факторів на формування рекламної стратегії продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2015Маркетингові та рекламні дослідження ринкуПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2018Менеджмент : методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи студентів спеціальності 051 "Економіка" першого (бакалаврського) рівняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2017Оптимізація виробничого циклу підприємстваПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2015Особливості споживачів продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2018Планування інноваційної діяльності підприємстваПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2017Пропозиції до обґрунтування заходів з покращення інформаційного контенту рекламних стратегій продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2015Процес реалізації продукції виробничо-технічного призначенняПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2015Рекламна стратегія: теоретичні положення та класифікаціяЯстремська О. М.; Поклонська Л. С.; Ястремская Е. Н.; Поклонская Л. С.; Iastremska O. M.; Poklonska L. S.
2018Сутність та методи планування діяльності підприємстваПоклонська Л. С.; Геращенко І. М.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2018Управління репутацією і іміджем підприємстваПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.
2015Інструменти рекламної стратегії промислових підприємствПоклонська Л. С.; Поклонская Л. С.; Poklonska L. S.