Перегляд зібрання за групою - Автори Родіонов С. О.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 22  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Cучасні інформаційні технології в умовах глобалізаціїРодіонов С. О.; Чепела В. В.
2023Використання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війниРодіонов С. О.
2019Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2018Вплив інформаційних технологій на процес міжкультурної комунікації в аспекті розвитку міжнародного маркетингу та глобалізаційних процесівПтащенко О. В.; Родіонов С. О.; Кущ Я. М.
2023Економічна нормативна база компанії: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняРодіонов С. О.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний IT-менеджмент» першого (бакалаврського) рівняРодіонов С. О.
2022Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" освітньої програми «Міжнародний менеджмент» першого (бакалаврського) рівняРодіонов С. О.
2021Можливості розвитку соціального підприємництва в УкраїніРодіонов С. О.; Вишнівський М. С.
2022Особливості використання Інтернет-технологій для розвитку маркетингової діяльності підприємстваРодіонов С. О.
2019Оцінка впливу використання Інтернет-технологій в маркетинговій діяльності підприємства на фінансово-економічні результатиРодіонов С. О.
2023Пошукова оптимізація як потужний інструмент інтернет-маркетингуРодіонов С. О.
2023Пошукова оптимізація: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняРодіонов С. О.
2023Пошукова оптимізація: робоча програма навчальної дисципліни  для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняРодіонов С. О.
2019Розвиток маркетингової діяльності підприємства на основі застосування інформаційних технологійРодіонов С. О.; Брусніцина Д. Е.
2023Сучасні напрями розвитку Інтернет-маркетингу в УкраїніРодіонов С. О.
2024Сучасні інформаційні технології в маркетингових дослідженнях : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРодіонов С. О.
2020Трансформації глобальної міграції населенняЗима О. Г.; Афанасьєва О. М.; Родіонов С. О.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.
2020Інтернет-комунікації в системі маркетингуАфанасьєва О. М.; Родіонов С. О.; Кошарна В. В.
2024Інтернет-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРодіонов С. О.
2021Інтернет-маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського рівня)Родіонов С. О.