Перегляд зібрання за групою - Автори Татаринцева Ю. Л.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Методичний підхід до формування трекшн-карти для підприємств, що здійснюють зовнішньоекономічну діяльністьПушкар О. І.; Татаринцева Ю. Л.; Заіченко І. М.; Рабаі Абделалі
2021Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освітиПушкар О. І.; Татаринцева Ю. Л.
2022Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємстваТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Другова О. С.; Макаренко А. Б.
2022Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємстваТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Макаренко А. Б.; Другова О. С.
2021Формування критеріїв якості рекламного відео з використанням методу аналізу ієрархій СаатіПушкар О. І.; Татаринцева Ю. Л.; Заіченко І. М
2021Цифрове управління ланцюгами поставокБалак Н. В.; Пушкар О. І.; Татаринцева Ю. Л.
2023Інноваційний менеджмент в епоху цифрового маркетингу враженьТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.
2022Інноваційні способи управління фінансовими ризиками в електронній комерції та Digital маркетингуТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Кочетова Т. І.; Назарова Т. Ю.