Перегляд зібрання за групою - Автори Ус М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 9 із 9
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024HR-МАРКЕТИНГ: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняУс М.
2024Еволюція HR-маркетингу та його сучасні інструментиУс М.
2021Особенности маркетинговой деятельности компаний на рынке В2ВУс М.
2023Проблеми тренд-форкастингу у сфері модиСаричева К.; Ус М.
2021Роль інформаційного забезпечення інноваційних рішень в маркетинговій діяльностіУс М.
2023Сучасні маркетингові інструменти та інтернет-технології в процесі просування продукції підприємстваУс М.; Легка А.
2025Удосконалення стратегії інтернет-маркетингу підприємств сфери послуг в умовах цифрової трансформаціїУс М.
2025Цифрова трансформація маркетингових комунікацій як чинник стійкості бізнесу в умовах кризових явищУс М.
2025Інтеграція HR-маркетингу та системи маркетингових комунікацій у процесі релокації підприємства: організаційно-аналітичний підхідУс М.