Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Перегляд зібрання за групою - Автори Ус М. І.
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за заголовком
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати від 1 до 20 із 56
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2015
The key stages of the process of establishing partnership relations
Lysytsya N. M.
;
Us M. I.
;
Лисиця Н. М.
;
Ус М. І.
;
Лисица Н. М.
;
Ус М. И.
2018
Social partnership as a necessary condition for internal quality education assurance in a higher education institution
Us M.
;
Ус М. І.
;
Ус М. И.
2020
Аналіз міжнародних ринків : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2021
Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти
Благун І. І.
;
Ус М. І.
2019
Вимоги роботодавців до компетентностей випускників економічних спеціальностей
Лисиця Н. М.
;
Ус М. І.
2021
Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринку
Ус М. І.
2019
Комерційна діяльність підприємств: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2019
Комерційна діяльність підприємств: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Притиченко Т. І.
;
Ус М. І.
;
Притыченко Т. И.
;
Ус М. И.
;
Prytychenko T. I.
;
Us M. I.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2020
Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
2021
Маркетинг вражень в умовах креативної економіки
Ус М. І.
2018
Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послуг
Притиченко Т. І.
;
Ус М. І.
;
Притыченко Т. И.
;
Ус М. И.
;
Pritychenko T. I.
;
Us M. I.
2020
Маркетинг партнерських відносин у ризик-орієнтованій системі накопичувального пенсійного забезпечення
Ус М. І.
2023
Маркетингова аналітика : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Ус М. І.
2022
Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Ус М. І.
2024
Маркетингова товарна політика сучасного підприємства
Мєщенко Н. О.
;
Ус М. І.
2024
Маркетинговий менеджмент на ринку товарів : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Ус М. І.
2020
Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства
Дзеніс В. О.
;
Ус М. І.
2017
Маркетингові дослідження : методичні рекомендації до виконання практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Селезньова К. В.
;
Ус М. И.
;
Селезнева К. В.
;
Us M. I.
;
Selezneva K. V.