Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 461-470 зі 1067 (час пошуку: 0.051 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Management of Organizations : syllabus for Master's (second) degree students of speciality 073 "Management"Lepeyko T. I.; Myronova O. M.; Matsikanych I. M.; Лепейко Т. І.; Миронова О. М.; Маціканич І. М.; Лепейко Т. И.; Миронова О. Н.; Мациканыч И. Н.
2016A modern approach to the leadership dimensionLepeyko T. I.; Jamal Y.; Лепейко Т. І.; Джамаль Я.; Лепейко Т. И.; Джамаль Я.
2014Syllabus of the academic discipline "PLANNING THE ACTIVITY OF THE ENTERPRISE" for students of training direction 6.030601 "Management" of all forms of studyЛепейко Т. І.; Мазоренко О. В.; Lepeyko T. I.; Mazorenko O. V.; Лепейко Т. И.
2016Generational theory: value-oriented approachLepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.; Лепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Лепейко Т. И.
2019Cross-cultural interaction: ukrainian, swedish and mongolian multicultural companiesBlyznyuk T. P.; Lepeyko T. I.; Gavaa B.; Близнюк Т. П.
2015Этика бизнеса : учебное пособие. Ч. 2Седова Л. Н.; Лепейко Т. И.; Авраменко Е. В.; Сорокина А. С.; Сєдова Л. М.; Лепейко Т. І.; Авраменко О. В.; Сорокіна А. С.; Syedova L. M.; Lepeyko T. I.; Avramenko O. V.; Sorokina A. S.
2015Інформаційні системи та технології у педагогіціСорокіна А. С.
2018Factors influencing consumer behaviour in retailOmarov E. Sh.; Омаров Е. Ш.; Омаров Э. Ш.
2019Management of consumer behaviour based on the effect of odd pricing techniqueOmarov E. Sh.; Sandal Jan-U.; Омаров Е. Ш.; Сандал Ж.-Ю.; Омаров Э. Ш.; Сандал Ж.-Ю.
2020Aspects of managing consumer behaviour of organisational buyersOmarov E. Sh.