Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 481-490 зі 1067 (час пошуку: 0.264 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Формалізація поняття «партнерські відносини» видавничо-поліграфічних підприємствПушкар О. І.; Андрющенко Т. Ю.; Пушкарь А. И.; Pushkar O. I.; Andriushchenko T. Y.
2024Методичні рекомендації до комплексного тренінгу для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМиронова О. М.; Кривобок К. В.; Кінас І. О.
2023Communications and social responsibility: program of the course for all specialty of the third (educational and scientific) levelVasylyk S. K.; Maistrenko O. V.
2024The essence and main characteristics of social communicationsBlyznyuk T. P.; Wang Honghai
2024Методичні рекомендації до тренінг-курсу «Soft skills» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМиронова О. М.
2023Управління запасами як складова процесу диджіталізації на підприємствах ресторанного бізнесуВан Д.; Красноносова О. М.
2023Types of brands and their strategies in the context of forming rational and emotional impressionsIastremska O.
2023Use of creative marketing in the implementation of enterprise strategyPererva I.; Myronova O.
2023Disclosure of the main concepts in the formation of competitive strategies of industrial enterprises in the conditions of the experience economyIastremska O.
2023Критичне мислення та вирішення проблем: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняЧмутова І.; Другова О.