Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 531-540 зі 1067 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Social Media Marketing as a tool for promoting services and goods on the internetIastremska O.; Feshchur I.; Lysytsia N.; Martynenko M.; Losheniuk O.
2023Бренд підприємства та формування його стратегії в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2023Assessment of the Level of Environmental and Economic Sustainability of Subjects of the Public Sector of the Country’s EconomyMalyarets L.; Babenko V.; Iastremska O.; Barannik I.
2023Relationship of investment in innovation and logistics activity in the conditions of the experience economy developmentIastremska O.; Strokovych H.; Gasimov Fuad
2023Обґрунтування ієрархічності структури компетентності організаціїГрузіна І. А.
2023Prospects of leadership style formation regarding generation ZArefiev S.; Nemashkalo K.
2023Types of brands and their strategies in the context of forming rational and emotional impressionsIastremska O.
2023Оцінка ефективності бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняГаврильченко О. В.; Котлик А. В.; Кривобок К. В.
2023Етика бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняНемашкало К. Р.; Кінас І. О.; Майстренко О. В.
2020Leadership in multinational organization: China and UkraineLepeyko T.; Jianping Miao