Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 661-670 зі 1067 (час пошуку: 0.084 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Personal Branding and Business Image Management: work program of the educational discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational аnd scientific program "Management" of the third (educational and scientific) levelGruzina I. A.; Myronova O. M.
2022Компетенції працівників як невід'ємна складова компетентності організаціїГрузіна І.
2024Принципи й практичний інструментарій превентивного контролінгового антикризового управління підприємствами харчової промисловості у сучасному бізнес середовищіДругова О. С.
2024Organizational culture as the basis of successful businessDruhova O.; Xia Li
2024Теоретико-методологічне підґрунтя феномену економіки враженьЯстремська О. О.
2024Економічні умови розвитку економіки вражень у країнах світу та в УкраїніЯстремська О. О.
2024Визначення атрактивності підприємств для формування раціональних вражень стейкхолдерів в умовах економіки враженьЯстремська О.; Кончик Д.
2024Моделі та стратегії інформаційної взаємодії підприємств в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2024Використання форсайтингу в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2024Strategic Management of Innovative Development of Enterprises According to the Experience Economy Model: A ReviewIastremska O.; Bielikova N.; Kozlova I.; Herashchenko I.