Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 681-690 зі 1086 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Моделі та стратегії інформаційної взаємодії підприємств в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2024Теоретико-методологічне підґрунтя феномену економіки враженьЯстремська О. О.
2024Економічні умови розвитку економіки вражень у країнах світу та в УкраїніЯстремська О. О.
2024Визначення атрактивності підприємств для формування раціональних вражень стейкхолдерів в умовах економіки враженьЯстремська О.; Кончик Д.
2024Використання форсайтингу в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2024Strategic Management of Innovative Development of Enterprises According to the Experience Economy Model: A ReviewIastremska O.; Bielikova N.; Kozlova I.; Herashchenko I.
2024Theoretical foundations of development and implementation of event projects for trade enterprisesBlyznyuk T.; Deli V.; Nemashkalo K.
2024Event-management as a tool for organizing special eventsBlyznyuk T.; Kuz O.; Kinas I.
2023Substantiation of the approach to the development of enterprises during martial lawKazmin I.
2023Івент-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого (магістерського) рівняБлизнюк Т.; Кінас І.; Майстренко О.