Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 841-850 зі 1086 (час пошуку: 0.012 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Подієвий маркетинг як інструмент просування брендуКінас І. О.; Майстренко О. В.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2019The essence of creative economyKotlyk A. V.; Dmitriiev K.; Котлик А. В.; Дмитрієв К.; Дмитриев К.
2018Оцінка мотивів праці на підприємстві як засіб вибору мотиваційного механізму управлінняНемашкало К. Р.; Nemashkalo K. R.
2019Features of marketing activity in the smartphone marketMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2022Обґрунтування впливу людського чинника на формування структури управління компетентною організацієюГрузіна І. А.
2022Понятійно-категоріальний апарат дослідження компетентної організації як об’єкту стратегічного менеджментуГрузіна І. А.
2022Аналіз тенденцій розвитку середовища функціонування українських організаційГрузіна І. А.
2022Детермінанти компетентної організаціїГрузіна І. А.
2022Вплив глобалізації на функціонування сучасних організаційГрузіна І. А.
2022Огляд підходів до розробки документів соціально-економічного розвитку стратегічного характеруКанова О. А.