Skip navigation
Домівка
Перегляд
Фонди та зібрання
Огляд матеріалів:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
українська
English
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Пошук
Пошук:
Весь архів електронних ресурсів
Навчально-науковий інститут менеджменту і маркетингу
Кафедра маркетингу
Методичні матеріали (М)
запит
Почати новий пошук
Додати фільтри:
Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.
Назва
Автор
Тема
Дата випуску
Містить файл(и)
Дорівнює
Містить
Ідент.
Не дорівнює
Не містить
Не ідент.
Результати 1-10 зі 232 (час пошуку: 0.007 секунди).
назад
1
2
3
4
...
24
далі
Знайдені матеріали:
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2019
Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Гронь О. В.
;
Гронь А. В.
;
Gron O. V.
2019
International Marketing B2C: a work program for students of all the specialties of the second (master) level
Lysytsia N. M.
;
Лисиця Н. М.
;
Лисица Н. М.
2019
Conducting Business negotiations: a work program for students of all the specialties of the first (bachelor) level
Lysytsia N. M.
;
Лисиця Н. М.
;
Лисица Н. М.
2018
Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Гронь О. В.
;
Гронь А. В.
;
Gron O. V.
2016
Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчання
Орлов П. А.
;
Рожко В. І.
;
Рожко В. И.
;
Orlov P. A.
;
Rozhko V. I.
2017
Маркетингові дослідження : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
2016
Контрольні завдання та методичні рекомендації до їх виконання з навчальної дисципліни "Економіка підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" заочної форми навчання
Рожко В. І.
;
Щетинін В. М.
;
Рожко В. И.
;
Щетинин В. М.
;
Rozhko V. I.
;
Schetynin V. M.
2019
Маркетингові комунікації: робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M. I.
2014
Робоча програма навчальної дисципліни "Товарна інноваційна політика" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" усіх форм навчання
Холодний Г. О.
;
Холодный Г. А.
;
Kholodnyi G.
2019
Комерційна діяльність підприємств: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівня
Ус М. І.
;
Ус М. И.
;
Us M.
Розкриття
за авторами
29
Рожко В. І.
22
Ус М. І.
20
Холодний Г. О.
19
Rozhko V. I.
19
Гронь О. В.
18
Gron O. V.
18
Рожко В. И.
17
Гронь А. В.
16
Лисиця Н. М.
16
Притиченко Т. І.
.
далі >
за темами
9
гіпотеза
9
маркетингові комунікації
9
продукция
8
consumer behavior
8
ефективність
8
маркетинговые исследования
8
метод
8
методи дослідження
8
планування
8
сегментування
.
< попередня
далі >
за датою випуску
124
2020 - 2025
108
2012 - 2019
містить файли
232
true