Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 101-110 зі 209 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Ключові вимоги до синтезу системи управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваПіддубна Л. І.; Поддубная Л. И.; Piddubna L. I.
2020The influence of competence potential of changes in higher education on the training of specialists for entrepreneurshipVnukova N. M.; Achkasova S. A.; Us M.; Pyvovarov V.
2018Маркетинг партнерських відносин в системі освітніх послугПритиченко Т. І.; Ус М. І.; Притыченко Т. И.; Ус М. И.; Pritychenko T. I.; Us M. I.
2023Ідентифікація причинно-наслідкових зв’язків відновлення маркетингової діяльності у період повоєнного відновлення економіки УкраїниБєлікова Н. В.
2023Підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств в умовах трансформації земельних відносин в УкраїніБлагун І. І.; Гриневич Л. В.
2023Маркетинговий підхід у дослідженні привабливості ринку землі в УкраїніБлагун І. І.; Гриневич Л. В.
2022Features of the formation and development of the energy saving marketZuma O. G.; Rodionov S. O.
2023Проблеми та перспективи відновлення маркетингової діяльності підприємств Харківської області в умовах воєнного періодуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2022The development of professionally important qualities as a result of various activities: Learning, sport, and labour marketShmatkov D.; Bielikova N.; Brytan Yu.; Sánchez Zafra M.
2023Сучасні напрями розвитку Інтернет-маркетингу в УкраїніРодіонов С. О.