Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 111-120 зі 209 (час пошуку: 0.011 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Пошукова оптимізація як потужний інструмент інтернет-маркетингуРодіонов С. О.
2022Безпекове стратегування управління інноваційними бізнес- процесами та капіталізацією в агропродовольчій сфері в умовах глобалізації фінансових ринківЗавгородня Т. П.; Костюк В. А.; Холодний Г. О.; Скрипник В. В.
2023Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликівКуруджи Ю. В.; Холодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2023Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспектуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2022Теоретичні положення дослідження та розпізнавання «пасток відсталості» в економіці країниБєлікова Н. В.
2023Таргетована реклама в мережі instagram як сучасний інструмент digital-маркетингуНебилиця О. А.; Норіна С. О.
2023Інструменти digital-маркетингу в період війни: основні напрями та головні сервісиНебилиця О. А.
2023Implementation of modern marketing tools in entrepreneurial activityShtal T.; Ptashchenko O.; Rodionov S.; Kurtsev O.
2023Використання сучасних технологій у маркетинговій діяльності під час війниРодіонов С. О.
2023Стратегії ведення ділових переговорів в українському бізнес-середовищіЛисиця Н. М.; Ястремська О. О.; Вдовічена О. Г.