Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 141-150 зі 213 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Інтернет – сучасне та майбутнє В2В-маркетингуБорисенко М. А.; Borysenkо М. A.
2019Методичне забезпечення організації проведення експертизи законодавчих та нормативно-правових актів в економічній сферіІванова О. Ю.; Лаптєв В. І.
2018Дослідження українського ринку офісної нерухомості в ІТ - сегменті як складової маркетингу послугТер-Карапетянц Ю. М.; Афанасьєва О. М.; Тер-Карапетянц Ю. Н.; Афанасьева Е. Н.; Ter-Karapetyants Y. M.; Afanasieva O. M.
2018Організація публічних закупівель в Україні та країнах Європейського СоюзуІванова О. Ю.; Севостьянова Г. С.; Иванова О. Ю.; Севостьянова А. С.; Ivanova O. Y.; Sevostjanova G. S.
2013Проблеми інноваційної безпеки машинобудівної галузі УкраїниЖлобінська Ю. В.; Жлобинская Ю. В.; Zhlobinska Y. V.
2013Оптимізація маркетингового бюджету на промислових підприємствах з використанням АВС – аналізуРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Організаційні аспекти маркетингової діяльності на підприємствіРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2012Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствахРуденко Ю. В.; Rudenko Y. V.
2013Характерні особливості інноваційної діяльності машинобудівної галузі УкраїниЖлобінська Ю. В.; Жлобинская Ю. В.; Zhlobinska Y. V.
2012Стійкий економічний розвиток як умова довгострокової конкурентоспроможності та убезпеченості суб’єктів господарюванняКраснощокова Ю. В.; Краснощекова Ю. В.; Krasnoschokova Y. V.