Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 171-180 зі 213 (час пошуку: 0.02 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Привлекательность бизнес-предложений инвестиционных проектов: количественная оценкаЯстремская Е. Н.; Сигаева Т. Е.; Ястремська О. М.; Сігаєва Т. Є.; Iastremska O. M.; Sigaieva T. E.
2008Задоволення потреб інвестора як основа активізації інвестиційної діяльності підприємстваСігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.; Sigaieva T. E.
2008Реклама в процесі стратегічного управління інвестуванням підприємствСігаєва Т. Є.; Сигаева Т. Е.; Sigaieva T. E.
2015The key stages of the process of establishing partnership relationsLysytsya N. M.; Us M. I.; Лисиця Н. М.; Ус М. І.; Лисица Н. М.; Ус М. И.
2015SOCIAL RESPONSIBILITY OF BUSINESS ENTITIES AND THEIR MARKETING ACTIVITIES IN THE LIGHT OF THE GLOBAL FINANCIAL AND ECONOMIC CRISISOrlov P. A.; Nagaivska D. Y.; Орлов П. А.; Нагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.
2015Рівні реалізації соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингової діяльностіНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2011Удосконалення нормативно-правової бази як основа розвитку соціально відповідального маркетингу в УкраїніНагаївська Д. Ю.; Нагаивская Д. Ю.; Nagaivska D. Y.
2015Партнерські відносини як основна тенденція поглиблення взаємодії підприємствУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2016Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризиса: состояние и основные факторы повышенияОрлов П. А.; Орлов П. А.
2015Социально ответственный маркетинг: проблемы теории, практики в свете глобального экономического кризисаОрлов П. А.; Orlov P. A.