Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 191-200 зі 209 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Маркетинг взаємовідносин як стимул сталої діяльності ЗВОЛисиця Н. М.
2023Modern strategy and tactics development algorithm of internet marketing on the B2B markeBoiko N.
2020Innovations in the insurance market of a developing country: Case of UkraineYehorycheva S.; Fysun I.; Hudz T.; Palchuk O.; Boiko N.
2024Application of beacon technology in omnichannel marketing: european experience,prospects for UkraineBoiko N.
2024Детермінанти конкурентоспроможності ЗВО в інформаційному маркетингуЛисиця Н. М.
2024Підходи до формування комунікаційної політики на засадах репутаційного маркетингуБойко Н. О.; Мірзоєв Джавід Ширзад огли; Мартиненко А. О.
2022Peculiarities of application of internet promotion tools in the b2b marketBoiko N.
2024Соціальні медіа як інструмент цифрового маркетингу: дослідження сучасних тенденцій та підходівКабанова О. О.; Єремєєва А. С.; Ус М. І.
2024Розвиток мобільного маркетингу: зміни у споживчій поведінці в еру цифрових технологійКабанова О. О.; Ус М. І.; Єремєєва А. С.
2024Еволюція HR-маркетингу та його сучасні інструментиУс М.