Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 191-200 зі 209 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Modern strategy and tactics development algorithm of internet marketing on the B2B markeBoiko N.
2020Innovations in the insurance market of a developing country: Case of UkraineYehorycheva S.; Fysun I.; Hudz T.; Palchuk O.; Boiko N.
2024Application of beacon technology in omnichannel marketing: european experience,prospects for UkraineBoiko N.
2024Детермінанти конкурентоспроможності ЗВО в інформаційному маркетингуЛисиця Н. М.
2024Підходи до формування комунікаційної політики на засадах репутаційного маркетингуБойко Н. О.; Мірзоєв Джавід Ширзад огли; Мартиненко А. О.
2022Peculiarities of application of internet promotion tools in the b2b marketBoiko N.
2024Соціальні медіа як інструмент цифрового маркетингу: дослідження сучасних тенденцій та підходівКабанова О. О.; Єремєєва А. С.; Ус М. І.
2024Розвиток мобільного маркетингу: зміни у споживчій поведінці в еру цифрових технологійКабанова О. О.; Ус М. І.; Єремєєва А. С.
2024Еволюція HR-маркетингу та його сучасні інструментиУс М.
2019Сегментування та вибір партнерів підприємства в процесі здійснення маркетингової діяльностіУс М. І.