Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 201-209 зі 209 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Сегментування та вибір партнерів підприємства в процесі здійснення маркетингової діяльностіУс М. І.
2024Особливості реалізації маркетингової товарної політики підприємства в сучасних умовахПивоваров С.; Перевозова І.; Холодний Г.
2025Інтеграція маркетингових інструментів у стратегію підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах цифрової трансформаціїКотельникова Ю. М; Антоненко М. В.
2025Дослідження процесів цифровізації вітчизняних страхових послуг в сучасних умовахХолодний Г. О.; Антоненко О. І.
2025Інноваційні підходи до організації маркетингової діяльності в умовах цифрової трансформаціїКотельникова Ю. М; Косогова В. О.
2025Трансформація маркетингової збутової політики підприємств в умовах цифровізації та зміни споживчих пріоритетів: досвід українських компаній у 2022–2025 рокахНебилиця О.
2025Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства стратегічної галузіКотельникова Ю. М; Бабенко Є. М.
2024Особливостей збутової політики сучасного бізнесу в умовах війниНебилиця О. А.
2025Пошукова оптимізація в інтернет-маркетингу в умовах трансформацій генеративного штучного інтелекту: від Google до ChatGPTРодіонов С.