Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 213 (час пошуку: 0.014 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємстваДзеніс В. О.; Ус М. І.
2021Дослідження впливу тайм-маркетингу на інструментарій маркетингових комунікацій на міжнародному ринкуУс М. І.
2020Socially responsible approaches to doing international businessDzenis O. O.; Dzenis V. O.
2020Підвищення якості надання освітніх послуг на основі соціального партнерстваУс М. І.
2020The influence of competence potential of changes in higher education on the training of specialists for entrepreneurshipVnukova N. M.; Achkasova S. A.; Us M.; Pyvovarov V.
2021Marketing and education: directions of distance learning developmentLysytsia N. M.; Byelikova Y. V.; Martynenko M. V.; Prytychenko T. I.
2023Стратегії ведення ділових переговорів в українському бізнес-середовищіЛисиця Н. М.; Ястремська О. О.; Вдовічена О. Г.
2023Цифровий маркетинг: регіональні та глобальні виміри у повоєнному періодіКотельникова Ю. М.; Дідик Д. О.; Хороших В. В.; Дубовик Н. А.
2023Using artificial intelligence in internet marketingKotelnikova Iu.
2022Інтернет-маркетинг в Україні: сучасні тренди та інструментиРодіонов С. О.