Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗезюкова С. О.-
dc.contributor.authorЗезюкова С. А.-
dc.contributor.authorZezyukova S. O.-
dc.date.accessioned2016-04-14T07:13:08Z-
dc.date.available2016-04-14T07:13:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗезюкова С. О. Управління збутом в експортній діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / С. О. Зезюкова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11299-
dc.description.abstractДослідженно існуючі підходи до визначення поняття «збутова політика» та сутність управління збутом та збутовими стратегіями. Проаналізовано фінансово-господарську діяльність досліджуваного підприємства, на основі чого було запропоновано шляхи вдосконалення управління збутової експортної діяльності підприємства на конкретному прикладі розробки моделі конкурентної стратегії та обґрунтування доцільності впровадження нового підрозділу з управління зовнішньоекономічною діяльністюen_US
dc.description.abstractИсследованы существующие подходы к определению понятия «сбытовая политика» и сущность управления сбытом и сбытовыми стратегиями. Проанализирована финансово-хозяйственная деятельность исследуемого предприятия, на основе чего были предложены пути совершенствования управления сбытовой экспортной деятельностью предприятия на конкретном примере разработки модели конкурентной стратегии и обоснование целесообразности внедрения нового подразделения по управлению внешнеэкономической деятельностьюen_US
dc.description.abstractWe studied the existing approaches to the definition of "sales policy" and the essence of the sales management and marketing strategies. The financial and economic activity of the investigated company was analyzed. On the basis of this investigation it were proposed ways of improving the management of export sales activities of the enterprise by developing a model of competitive strategy and the rationale for the introduction of a new foreign economic activity management uniten_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectзбутова стратегіяen_US
dc.subjectаналіз ефективностіen_US
dc.subjectекспортen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectсбытen_US
dc.subjectполтика сбытаen_US
dc.subjectуправлениеen_US
dc.subjectстратеия сбыаen_US
dc.subjectэкспортen_US
dc.subjectпредпиятиеen_US
dc.subjectentrpriseen_US
dc.subjectmanagmenten_US
dc.subjectexporten_US
dc.titleУправління збутом в експортній діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeУправление сбытом в экспортной деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeManagement in export sales of the companyen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарий Зезюкова.pdf143,42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.