Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМеретдурдиєва М.-
dc.contributor.authorМеретдурдыева М.-
dc.contributor.authorMeretdurdyeva М.-
dc.date.accessioned2016-04-14T08:05:42Z-
dc.date.available2016-04-14T08:05:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМеретдурдиєва М. Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка» / М. Меретдурдиєва. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11313-
dc.description.abstractРозглянуто сутність маркетингової стратегії підприємства та її роль у його діяльності, особливості формування стратегії при виході підприємства на зовнішній ринок, основні етапи процесу розробки і вибору стратегії маркетингуen_US
dc.description.abstractРассмотрены сущность маркетинговой стратегии и ее роль в деятельности предприятия, особенности формирования стратегии при выходе предприятия на внешний рынок, основные этапы процесса разработки и выбора стратегии маркетингаen_US
dc.description.abstractThe essence of marketing strategy and its role in the enterprise activity, special aspects of the strategy formation at the exit of the enterprise to the external market, the main stages of the development process and the choice of marketing strategiesen_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкорпоративна стратегіяen_US
dc.subjectмеждународный маркетингen_US
dc.subjectстратегияen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкорпоративная стратегияen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcorporate strategyen_US
dc.titleФормування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваen_US
dc.title.alternativeФормирование международной маркетинговой стратегии предприятияen_US
dc.title.alternativeFormation of an international marketing strategyen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарий Меретдурдиєва М..pdf148 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.