Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11355
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатейченко Д. К.-
dc.contributor.authorMateichenko D. K.-
dc.date.accessioned2016-04-15T07:07:37Z-
dc.date.available2016-04-15T07:07:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМатейченко Д. К. Розвиток маркетингового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємства : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301 «Міжнародна економіка»/ Д. К. Матейченко. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11355-
dc.description.abstractАктуальність теми розвитку маркетингового забезпечення ЗЕД пояснюється бажанням підприємств набути конкурентні переваги через удосконалення зовнішньоекономічної діяльності за допомогою ефективної реалізації маркетингових технологій. Предметом дослідження у роботі є теоретичні положення, методичні підходи та методи реалізації маркетингових технологій на підприємствіen_US
dc.description.abstractАктуальность темы развития маркетингового обеспечения ВЭД объясняется желанием предприятий приобрести конкурентные преимущества через усовершенствование внешнеэкономической деятельности с помощью эффективной реализации маркетинговых технологий. Предметом исследования в работе являются теоретические положения, методические подходы и методы реализации маркетинговых технологий на предприятииen_US
dc.description.abstractThe topicality of the marketing support development of the enterprise’s international business is explained by willingness of the enterprises to gain competitive advantages through international business enhancement with effective implementation of marketing technologies. The study examines theory, methodological approaches and methods of marketing technologies implementation of the enterprise.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectмаркетингові технологіїen_US
dc.subjectуправління маркетингомen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectпрогнозуванняen_US
dc.subjectсегментуванняen_US
dc.subjectпозиціонуванняen_US
dc.subjectмаркетингові процесиen_US
dc.subjectвнешнеэкономическая деятельностьen_US
dc.subjectмеждународный маркетингen_US
dc.subjectмаркетинговые технологииen_US
dc.subjectуправление маркетингомen_US
dc.subjectмаркетинговые исследованияen_US
dc.subjectанализen_US
dc.subjectпрогнозированиеen_US
dc.subjectсегментированиеen_US
dc.subjectпозиционированиеen_US
dc.subjectмаркетинговые процессыen_US
dc.subjectinternational businessen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectmarketing technologiesen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectmarketing researchesen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectforecastingen_US
dc.subjectsegmentationen_US
dc.subjectpositioningen_US
dc.subjectmarketing processesen_US
dc.titleРозвиток маркетингового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeРазвитие маркетингового обеспечения внешнеэкономической деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeDevelopment of marketing support of the enterprise’s international businessen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2016 р. (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матейченко Д.К..pdf110,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.