Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1144
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСердечна Л. В.-
dc.date.accessioned2012-11-15T07:55:31Z-
dc.date.available2012-11-15T07:55:31Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСердечна Л. В. Аналіз термінологічного апарату державного регулювання рекламної діяльності / Л. В. Сердечна // Управління розвитком. – 2012. - №8. – С. 97 - 98en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1144-
dc.description.abstractПроаналізовано сучасний стан термінологічного апарату державного регулювання реклами. Визначено напрями його удосконалення з комплексним урахуванням впливу рекламної діяльності на соціально-економічні процесиen_US
dc.description.abstractThe author analyzes current state of Ukrainian government policy on advertising, the preconditions of its improvement, together with the influence of advertising on social and economic processes, which are unfolding in Ukraine, and the problems of adequate state regulation of advertisingen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectдержавне регулюванняen_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.titleАналіз термінологічного апарату державного регулювання рекламної діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc351:659.1en_US
Розташовується у зібраннях:№ 8



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.