Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStepanova E. R.-
dc.contributor.authorNazarov N. K.-
dc.date.accessioned2016-04-25T07:34:32Z-
dc.date.available2016-04-25T07:34:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationStepanova E. Key aspects of HR-branding forming and its using at Ukrainian enterprises / Е. Stepanova, N. Nazarov // Перспективні напрями наукових досліджень – 2015 : матеріали міжнар. наук.- практ. конф.: в 2 т. – К.: Центр навчальної літератури, 2015. - Т. 1.– С. 87-88.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11474-
dc.description.abstractAbstracts are devoted to the study of such aspects of administrative activity as the formation of HR-brand. An instrument for the development of HR-brand the company have been presented.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЦентр навчальної літературиen_US
dc.subjecthr-brandingen_US
dc.subjecthr-brand strategyen_US
dc.subjectaimen_US
dc.subjectmonitoringen_US
dc.titleKey aspects of HR-branding forming and its using at Ukrainian enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Назаров, Степанова.pdf165,09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.