Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/11947
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолякова Г. А.-
dc.contributor.authorАчкасова С. А.-
dc.date.accessioned2016-05-27T06:10:05Z-
dc.date.available2016-05-27T06:10:05Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПолякова Г. А. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі / Г. А. Полякова, С. A. Ачкасова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2015. – Випуск 4. – С. 34-39.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11947-
dc.description.abstractРозкриваються сутнісні характеристики системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі: мета, завдання, об’єкти, індикатори; умови, етапи та процедури організації і проведення. Визначається місце самооцінки в системі моніторингових процедур як механізму самоуправління та самоорганізації суб’єктів навчального процесу, спрямованого на забезпечення якості результатів навчання. Висвітлюються напрями формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів, особливості форм збору, обліку, самоаналізу даних про якість результатів навчання студентівen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмоніторинг якості результатів навчанняen_US
dc.subjectрезультати навчанняen_US
dc.subjectсамооцінкаen_US
dc.subjectсистема моніторингуen_US
dc.titleФормування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.