Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12092
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАзізова К. М.-
dc.date.accessioned2016-06-01T11:08:40Z-
dc.date.available2016-06-01T11:08:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationАзізова К. М. Моніторинг у вищому навчальному закладі як інформаційно-аналітична система / К. М. Азізова // Теорія і методика професійної освіти. – 2015. – № 7. – С. 3-14.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12092-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність та зміст поняття моніторингу як інформаційно-аналітичної системи у вищому навчальному закладі, надано теоретичний аналіз досліджень вітчизняних та зарубіжних науковців щодо функціональних елементів моніторингу. Доведено, що до функціональних елементів моніторингу відносяться спостереження, збір, аналіз, обробка інформації про стан об’єктів моніторингу. Також у статті виокремлено шість об’єктів моніторингу у вищому навчальному закладі, а саме, навчальні програми, результати навчання студентів, якість викладання, наявні навчальних ресурси, інформаційні системи, публічність інформації.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectвищий навчальний закладen_US
dc.subjectзбірen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectобробкаen_US
dc.subjectспостереженняen_US
dc.titleМоніторинг у вищому навчальному закладі як інформаційно-аналітична системаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 37.075:005.4en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Азізова К.М._БС_стаття_3.pdf379,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.