Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12152
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолодізєв О. М.-
dc.date.accessioned2016-06-02T11:04:15Z-
dc.date.available2016-06-02T11:04:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКолодізєв О. М. Вирішення проблем розвитку клієнтських відносин з банками на основі аналізу результатів маркетингових досліджень стану кон’юнктури регіонального ринку / О. М. Колодізєв // Проблеми та перспективи розвитку регіональної економіки / Тези доповідей на ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. аспірантів, молодих учених та науковців, 21 квітня 2016 рік / За заг. ред. П. І. Сокуренка. – Кременчук: ПП Щербатих О.В., 2016. – С. 92 – 94.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12152-
dc.description.abstractДосліджено проблеми зниження рівня ділової активності вітчизняних банків. Узагальнено думки науковців щодо необхідності удосконалення існуючих підходів до формування маркетингової стратегії банків. Обгрунтовано доцільність переорієнтації банків на формування клієнтоорієнтованих стратегій як основи стабільної системи комунікацій.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherПП Щербатих О.В.en_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectкомунікація із споживачамиen_US
dc.subjectтехнології обслуговування клієнтівen_US
dc.titleВирішення проблем розвитку клієнтських відносин з банками на основі аналізу результатів маркетингових досліджень стану кон’юнктури регіонального ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колодізєв О.М.БС_тези2.pdf202,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.