Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолодізєв О. М.-
dc.contributor.authorМаксімова М. В.-
dc.date.accessioned2016-06-02T12:08:12Z-
dc.date.available2016-06-02T12:08:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКолодізєв О. М. Удосконалення механізму взаємовідносин в системі «клієнт-банк» / О. М. Колодізєв, М. В. Максімова // Технологический аудит и резервы производства. — № 2/6 (28), 2016. - C. 32 – 36en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12160-
dc.description.abstractУ статті удосконалено механізм взаємовідносин в системі «клієнт-банк», особливість якого полягає у застосуванні збалансованої системи показників. Узагальнено переваги та недоліки використання системи «клієнт-банк» для клієнтів та банків. Побудовано стратегічну карту розвитку системи «клієнт-банк», яка стала підґрунтям для формування збалансованої системи показників оцінки якості функціонування системи «клієнт-банк».en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectбанкиen_US
dc.subjectсистема «клієнт-банк»en_US
dc.subjectстратегічна картаen_US
dc.subjectзбалансована система показниківen_US
dc.titleУдосконалення механізму взаємовідносин в системі «клієнт-банк»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колодізєв О.М._БС_стаття3.pdf467,18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.