Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВременко Л. В.-
dc.contributor.authorКорват О. В.-
dc.date.accessioned2016-06-03T08:04:20Z-
dc.date.available2016-06-03T08:04:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВременко Л. В. Формування позитивного іміджу страхової галузі / Л. В. Временко, О. В. Корват // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр.. – Спец. вип. Страховий ринок України в умовах фінансової глобалізації. – К. : КНЕУ, 2012. – С. 49 - 56.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12210-
dc.description.abstractВизначено сутність проблеми формування іміджу страхової галузі України. Встановлено вплив репутації та іміджу на розвиток страхового ринку. Запропоновано напрями формування іміджу страхової галузі відповідно до зон відповідальності регуляторів та страховиків.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectіміджen_US
dc.subjectрепутаціяen_US
dc.subjectстрахова галузьen_US
dc.subjectнапрями формування іміджуen_US
dc.subjectзони відповідальності за іміджen_US
dc.titleФормування позитивного іміджу страхової галузіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Корват КНЕУ-2012.pdf2,25 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.