Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлікова Ю. В.-
dc.date.accessioned2016-06-08T07:17:13Z-
dc.date.available2016-06-08T07:17:13Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБєлікова Ю. В. Гендерні особливості інтернет реклами / Ю. В. Бєлікова // Маркетинг в Україні. - Київ: Київський національний еко-номічний університет імені Вадима Гетьмана, 2015. - №1 (88). - С. 31 - 34.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12335-
dc.description.abstractУ статті зазначено гендерні рекламні стратегії, що панують на українському ринку реклами, розглянуті переваги та недоліки інтернет реклами та виділено гендерну специфіку інтернет реклами. До гендерних особливостей контексної реклами відносимо невілювання гендерних розбіжностей, оскільки сам формат рекламних оголошень у adwords: лаконічність, інформативність, ненав’язливість знижує імовірність виникнення комунікативних барєрів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectінтернет рекламаen_US
dc.subjectгендерen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectAdWordsen_US
dc.subjectконтексна рекламаen_US
dc.titleГендерні особливості інтернет рекламиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mvu_2015_1_4.pdf110,94 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.