Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлікова Ю. В.-
dc.date.accessioned2016-06-08T07:42:26Z-
dc.date.available2016-06-08T07:42:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБєлікова Ю. В. Дослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitter / Ю. В. Бєлікова // Наукові праці: науково-методичний журнал. -Вип. 222. Т. 234. Соціологія. –Миколаїв : Вид.-во ЧДУ ім. Петра Могили, 2014.- С.19 - 23.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12340-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitter. Емоційна температура є показником емоційного стану суспільства, відображає настрої населення та характеризує макроемоції, які викликали ці настрої, що дає можливість прогнозувати розвиток подій. Перевагами соціологічного аналізу твіттера є оперативність та незначні фінансові витрати. Зазначено проблеми, пов’язані з процедурою аналізу соціальних мереж в Україні: відбору даних, створення лексикону, використання персональних даних.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectемоційна температураen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectмакроемоціїen_US
dc.subjecttwitteren_US
dc.titleДослідження емоційної температури суспільства з використанням соціальної мережі twitteren_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (БЖЦМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Npchdusoc_2014_234_222_5.pdf687,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.