Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.contributor.authorAldoshyna M. V.-
dc.date.accessioned2016-06-09T08:55:54Z-
dc.date.available2016-06-09T08:55:54Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАлдошина М. В. Сучасні методи просування туристичного оператора на ринку / М. В. Алдошина // Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика» м. Харків, 24 - 25 березня 2016. – С. 269 - 272. (електронне видання).en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12391-
dc.description.abstractУ статті розглянуті сучасні методи просування турпідприємств на ринку України, а саме: виставкова діяльність, спонсорство, Інтернет-комунікації, брендинг та подієвий маркетинг. Визначені особливості появи синтетичних інструментів маркетингових комунікацій у загальній класифікації та доцільність їх використання для підприємств туроператорської діяльності.en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрены современные методы продвижения турпредприятий на рынке Украины, а именно: выставочная деятельность, спонсорство, Интернет-коммуникации, брендинг и событийный маркетинг. Определены особенности появления синтетических инструментов маркетинговых коммуникаций в общей классификации и целесообразность их использования для предприятий туроператорской деятельности.en_US
dc.description.abstractIn the article the modern methods of tourist operator market promotion in Ukraine are considered, namely: exhibition activity, sponsorship, Internet-communications, branding and event marketing. The specific features of synthetic instruments of marketing communications appearance in general classification and feasibility of their using in tourist operator activity are defined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectтуристичний операторen_US
dc.subjectінструменти просуванняen_US
dc.subjectІнтернет-комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectтуристический операторen_US
dc.subjectинструменты продвиженияen_US
dc.subjectинтернет-коммуникацииen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjecttourist operatoren_US
dc.subjectinstruments of promotionen_US
dc.subjectinternet-communicationen_US
dc.titleСучасні методи просування туристичного оператора на ринкуen_US
dc.title.alternativeСовременные методы продвижения туристического оператора на рынкеen_US
dc.title.alternativeModern methods of tourist operator market promotionen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алдошина тези.pdf271,75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.