Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12434
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолодізєв О. М.-
dc.contributor.authorБіляєва В. Ю.-
dc.date.accessioned2016-06-09T12:48:21Z-
dc.date.available2016-06-09T12:48:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКолодізєв О. М. Формування клієнтських відносин з банком на засадах маркетингу в сучасних умовах / О. М. Колодізєв, В. Ю. Біляєва // Бізнес Інформ. - 2016. - №3. - С. 209-213.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12434-
dc.description.abstractРозроблено рекомендацій щодо формування ефективної системи клієнтських відносин із банком на засадах маркетингу із використанням фінансових інновацій. Здійснено аналіз провідного світового досвіду на предмет розроблення та запровадження фінансових інновацій у банківську практику та визначено найефективніші фінансові інновації технологічного, продуктового, процесного та організаційного характеру. Досліджено роль та переваги різноманітних фінансових інновацій для формування системи клієнтських відносин на засадах маркетингу, та визначено найперспективніші з них для запровадження у вітчизняну практику банківських установ.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectклієнтські відносиниen_US
dc.subjectмаркетинговий підхідen_US
dc.subjectфінансові інноваціїen_US
dc.subjectбанківський продуктen_US
dc.subjectбанківська послугаen_US
dc.titleФормування клієнтських відносин на засадах маркетингу в сучасних умовахen_US
dc.subject.udc336.717.113(477)en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МТМСФТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Беляева Виктория Юрьевна_статья4.pdf289,12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.