Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук А. Ю.-
dc.date.accessioned2012-11-30T11:27:11Z-
dc.date.available2012-11-30T11:27:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШевчук А. Ю. Підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві за рахунок інновацій / А. Ю. Шевчук // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 27 - 29en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1270-
dc.description.abstractПроведено теоретичне дослідження підвищення ефективності рекламної діяльності за рахунок введення інновацій. Розглянуто поняття маркетингових інновацій та їх вплив на ефективність рекламної кампанії.en_US
dc.description.abstractA theoretical study of increase efficiency of advertisement activity was undertaken due to introduction of innovations. The concept of marketing innovations and their influence on efficiency of advertisement company are considereden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectефективність рекламиen_US
dc.subjectмаркетингова інноваціяen_US
dc.subjectінноваційна рекламаen_US
dc.titleПідвищення ефективності рекламної діяльності на підприємстві за рахунок інноваційen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.1.011.44en_US
Розташовується у зібраннях:№ 11



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.