Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрашкова А. К.-
dc.date.accessioned2012-12-03T09:00:10Z-
dc.date.available2012-12-03T09:00:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтрашкова А. К. Основні принципи та етапи розробки медіаплану / А. К. Страшкова // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 33 - 34en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1284-
dc.description.abstractРозглянуто принципи та етапи розробки медіаплану, вміле виконання яких допоможе правильно організувати рекламну стратегію та досягти найкращого результату в рекламній кампаніїen_US
dc.description.abstractThe principles and stages of development of the media plan, skillful execution of which will help to organize an advertising strategy and achieve the best result in an advertising campaign have been considereden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмедіаплануванняen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectзасоби масової інформаціїen_US
dc.subjectмедіаканалen_US
dc.subjectмедіаносійen_US
dc.titleОсновні принципи та етапи розробки медіаплануen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.1en_US
Розташовується у зібраннях:№ 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Страшкова А. К. Основні принципи та етапи розробки медіаплану.pdf349,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.