Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/12879
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрус Н. О.-
dc.date.accessioned2016-06-30T10:54:13Z-
dc.date.available2016-06-30T10:54:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПрус Н. О. Динаміка розвитку образу педагога протягом століть / Н. О. Прус // Молодий вчений : науковий журнал. – 2016. – № 2 (29). – С. 333–337.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12879-
dc.description.abstractДосліджено динаміку формування образу педагога протягом століть. На підставі аналізу творчої спадщини великих педагогів та філософів встановлено, що проблема формування іміджу вчителя займала дуже важливе місце в процесі становлення та розвитку педагогічної науки. З’ясовано, що до вчителя-вихователя завжди висувалися високі вимоги. Встановлено основні етапи трансформацій суспільних уявлень щодо образу ідеального вчителя від Давньої Греції до сучасної епохи. Зроблено висновок, що основними характеристиками справжнього ідеального педагога протягом століть залишилися такі компоненти іміджу як висока моральність, власний приклад, професіоналізм.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectформуванняen_US
dc.subjectобраз педагогаen_US
dc.subjectімідж вчителяen_US
dc.subjectкомпоненти іміджуen_US
dc.subjectвисока моральністьen_US
dc.subjectвласний прикладen_US
dc.subjectпрофесіоналізмen_US
dc.titleДинаміка розвитку образу педагога протягом столітьen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 378:17.022.1-027.561en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прус Н. О._1.pdf32,88 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.