Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 301-310 зі 705 (час пошуку: 0.017 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Cross-cultural interaction: ukrainian, swedish and mongolian multicultural companiesBlyznyuk T. P.; Lepeyko T. I.; Gavaa B.; Близнюк Т. П.
2018Methodical approach to analysis of volatility, uncertainty, complexity and ambiguity of the external environmentKotlyk A. V.; Jamal Y.; Котлик А. В.; Джамаль Я.
2019Сучасні аспекти управління адаптаційними процесами на підприємствіКривобок К. В.; Кривобок Е. В.; Krivobok K. V.
2019Подієвий маркетинг як інструмент просування брендуКінас І. О.; Майстренко О. В.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2019The essence of creative economyKotlyk A. V.; Dmitriiev K.; Котлик А. В.; Дмитрієв К.; Дмитриев К.
2018Оцінка мотивів праці на підприємстві як засіб вибору мотиваційного механізму управлінняНемашкало К. Р.; Nemashkalo K. R.
2019Features of marketing activity in the smartphone marketMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2022Компетенції працівників як невід'ємна складова компетентності організаціїГрузіна І.
2023Types of brands and their strategies in the context of forming rational and emotional impressionsIastremska O.
2019Функції менеджменту та їх роль в управлінні інноваціямиЧерноіванова Г. С.; Миронова О. М.; Черноиванова А. С.; Миронова О. Н.; Chernoivanova H. S.; Myronova O. M.