Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 351-360 зі 667 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016A modern approach to the leadership dimensionLepeyko T. I.; Jamal Y.; Лепейко Т. І.; Джамаль Я.; Лепейко Т. И.; Джамаль Я.
2016Generational theory: value-oriented approachLepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.; Лепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Лепейко Т. И.
2019Cross-cultural interaction: ukrainian, swedish and mongolian multicultural companiesBlyznyuk T. P.; Lepeyko T. I.; Gavaa B.; Близнюк Т. П.
2015Інформаційні системи та технології у педагогіціСорокіна А. С.
2018Factors influencing consumer behaviour in retailOmarov E. Sh.; Омаров Е. Ш.; Омаров Э. Ш.
2019Management of consumer behaviour based on the effect of odd pricing techniqueOmarov E. Sh.; Sandal Jan-U.; Омаров Е. Ш.; Сандал Ж.-Ю.; Омаров Э. Ш.; Сандал Ж.-Ю.
2020Aspects of managing consumer behaviour of organisational buyersOmarov E. Sh.
2017Систематизація інструментів торгівельних війн та прихованого протекціонізмуСерпухов М. Ю.; Мазоренко О. В.; Serpukhov M. I.; Mazorenko O. V.
2017Визначення ринків збуту та умов експорту української продукції до країн ЄСМазоренко О. В.; Серпухов М. Ю.; Mazorenko O. V.; Serpukhov M. I.
2014Особливості інформаційного управління та інформаційних процесів на промисловому підприємствіЩербак А. М.; Shcherbak A. M.