Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 361-370 зі 667 (час пошуку: 0.031 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Сценарний підхід в формуванні інформаційних процесів управління промисловим підприємствомЩербак А. М.; Shcherbak A. M.
2018Інформаційна система як середовище формування та реалізації інформаційних процесів підприємстваЩербак А. М.; Shcherbak A. M.
2019Методи оцінки ефективності систем управління взаємовідносинамиПушкар О. І.; Андрющенко Т. Ю.; Пушкар А. И.; Pushkar O. I.; Andriushchenko T. Y.
2019Формалізація поняття «партнерські відносини» видавничо-поліграфічних підприємствПушкар О. І.; Андрющенко Т. Ю.; Пушкарь А. И.; Pushkar O. I.; Andriushchenko T. Y.
2024The essence and main characteristics of social communicationsBlyznyuk T. P.; Wang Honghai
2023Управління запасами як складова процесу диджіталізації на підприємствах ресторанного бізнесуВан Д.; Красноносова О. М.
2023Types of brands and their strategies in the context of forming rational and emotional impressionsIastremska O.
2023Use of creative marketing in the implementation of enterprise strategyPererva I.; Myronova O.
2020What does Generation Z expect from their future leaders?Zehetner D.; Lepeyko T.; Zehetner A.
2023Generational values: the generation Y and War in UkraineBlyznyuk T.; Lepeyko T.; Mazorenko O.; Tomanek M.