Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко К. О.-
dc.date.accessioned2012-12-03T13:48:49Z-
dc.date.available2012-12-03T13:48:49Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШевченко К. О. Технологія маркетингової діяльності / К. О. Шевченко // Управління розвитком. – 2012. - №11. – С. 45 - 46en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1308-
dc.description.abstractРозглянуто методологію розробки програми з маркетингу, а саме: обґрунтований вибір максимально привабливих ринків, технології, номенклатури виробів і визначення потреби у фінансових, матеріальних, людських ресурсах для досягнення запланованих показників прибутку та рентабельності виробництваen_US
dc.description.abstractThe methodology of developing a program of marketing – based selection of the most attractive markets, technology, product range and determination of the need for financial, material and human resources to achieve planned levels of profit and profitability have been considereden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectцільовий ринокen_US
dc.subjectжиттєвий цикл продуктуen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectсегментація ринкуen_US
dc.titleТехнологія маркетингової діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc65.053en_US
Розташовується у зібраннях:№ 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевченко К. О. Технологія маркетингової діяльності.pdf346,06 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.