Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/13115
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.contributor.authorЛитвиненко В. С.-
dc.date.accessioned2016-07-14T07:16:18Z-
dc.date.available2016-07-14T07:16:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШталь Т. В. Аналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром / Т. В. Шталь, В. С. Литвиненко // Материали за 12-а международна научна практична конференция «Настоящи изследования и развитие», 12-15-ти януари, 2016. – София : «Бял ГРАД БГ», 2016. – С. 32-33.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13115-
dc.description.abstractВ статті розглянуті основні теоретичні підходи щодо формування стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаром, а також визначені фактори ефективної її реалізації.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectновий товарen_US
dc.subjectзовнішній ринокen_US
dc.subjectфакторen_US
dc.subjectреалізаціяen_US
dc.subjectформуванняen_US
dc.subjectкомпаніяen_US
dc.titleАналіз стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок з новим товаромen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Шталь Литвиненко.pdf776,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.