Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 171-180 зі 930 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Інформаційний менеджмент та маркетинг: конспект лекційЗнахур С. В.; Znakhur S.
2008Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни "Інформаційні системи в маркетингу" (в середовищі CRM-системи "Парус") для студентів напряму підготовки "Маркетинг" усіх форм навчанняУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I. O.
2009Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційні системи і технології в маркетингу" для студентів напрямку підготовки "Маркетинг" усіх форм навчанняУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I.
2008Робоча програма навчальної дисципліни "Інформаційний менеджмент і маркетинг" для студентів спеціалізації "Інформаційні управляючі системи і технології" та напряму підготовки "Прикладна статистика" денної форми навчанняЗнахур С. В.; Знахур С. В.; Znakhur S.
2008Робоча програма навчальної дисципліни "Управління проектами" для студентів напряму підготовки "Комп’ютерні науки" денної форми навчанняЗолотарьова І. О.; Знахур С. В.; Золотарева И. А.; Знахур С. В.; Zolotaryova I.; Znakhur S.
2017Інформаційні системи і технології в маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняУшакова І. О.; Ушакова И. А.; Ushakova I.