Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМішин О. Ю.-
dc.contributor.authorМішина С. В.-
dc.date.accessioned2016-11-08T10:46:43Z-
dc.date.available2016-11-08T10:46:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМішин О. Ю. Концептуальні засади міжнародного маркетингу [Текст] / О. Ю. Мішин, С. В. Мішина // Молодий вчений. — 2016. — №10 – С.396-400en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14274-
dc.description.abstractПроаналізовано існуючі підходи щодо формування концептуальних засад міжнародного маркетингу. Подано характеристику різнови¬дів організаційної структури системи міжнародного маркетингу. Запропоновано науково-методичний підхід щодо формування концептуальних засад міжнародного маркетингу, що становить собою сукупність теоретичних засад та процедур щодо їх практичного втілення. Запропоновано та обґрунтовано доцільність застосування на вітчизняних підприємствах концепції єдиного стратегічного спрямування мультиміжнародного маркетингу. Розроблено нау¬ково-теоретичний підхід щодо вибору концепції міжнародного маркетингу, що ґрунтується на врахуванні форм організації міжнародної маркетингової діяльності, типів маркетингового комплексу та видів організаційних структур системи міжнародного маркетингу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectконцепціяen_US
dc.subjectконцепція міжнародного маркетингуen_US
dc.titleКонцептуальні засади міжнародного маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.138en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Мішин, Мішина.pdf254,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.