Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/14926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова З. В.-
dc.date.accessioned2017-02-06T08:33:30Z-
dc.date.available2017-02-06T08:33:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРябова З. В. Маркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладом. / З. В. Рябова //Актуальні питання освіти і науки: зб.наук.ст., матер. IV міжнар. наук.-практ. конф., 10-11 листоп.2016 р. / ХНЕУ ім. С. Кузнеця −Х., 2016 − С. 82-87.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14926-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні аспекти та надається визначення маркетингового управління загальноосвітнім навчальним закладом, особлива увага приділена описанню маркетингово-моніторингових досліджень та їх ролі у забезпеченні конкурентоспроможності навчального закладуen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингове управлінняen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectконкурентоспроможність навчального закладуen_US
dc.titleМаркетингове управління загальноосвітнім навчальним закладомen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рябова статья.399-404.pdf375,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.