Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/15151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко В. П.-
dc.contributor.authorНовиков Ф. В.-
dc.contributor.authorТкаченко В. П.-
dc.contributor.authorНовіков Ф. В.-
dc.contributor.authorTkachenko V. P.-
dc.contributor.authorNovikov F. V.-
dc.date.accessioned2017-02-27T10:19:31Z-
dc.date.available2017-02-27T10:19:31Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationТкаченко В. П. Теоретический подход к проектированию маршрутно-операционной технологии алмазно-абразивной обработки / В. П. Ткаченко, Ф. В. Новиков // Технологические системы в машиностроении. Труды Междунар. научн.-техн. конф., посвященной памяти выдающихся ученых Коганова И. А. и Лашнева С. И. – Тула: ТулПИ, 2002. – С. 372–374.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15151-
dc.description.abstractВ работе предложен теоретический подход к проектированию маршрутно-операционной технологии алмазно-абразивной обработки торцовых поверхностей класса деталей типа «кольцо» уплотнений торцовых, рабочие поверхности которых выполнены из труднообрабатываемого рэлитового слоя. Для этого получены аналитические зависимости для определения параметра шероховатости обработки Rmax и производительности обработки и проведен их теоретический анализ. Предложено два варианта технологии алмазно-абразивной обработки рэлитового слоя уплотнений торцовых (колец). Первый вариант включает предварительную обработку по схеме шлифования торцом алмазного круга торца вращающегося кольца или по схеме шлифования пакета колец на вращающемся столе станка модели 3Б756 с вертикальным расположением шпинделя и окончательную обработку – по схеме притирки пакета колец алмазным порошком. Второй вариант предполагает съем основной части припуска (до 2-х мм) производить по схеме шлифования периферией алмазного или абразивного круга пакета колец на плоскошлифовальном станкеen_US
dc.description.abstractВ роботі запропонований теоретичний підхід до проектування маршрутно-операційної технології алмазно-абразивної обробки торцевих поверхонь класу деталей типу «кільце» ущільнень торцевих, робочі поверхні яких виконано з важкооброблюваного релітового шару. Для цього отримано аналітичні залежності для визначення параметра шорсткості обробки Rmax і продуктивності обробки та проведено їх теоретичний аналіз. Запропоновано два варіанти технології алмазно-абразивної обробки релітового шару ущільнень торцевих (кілець). Перший варіант включає попередню обробку за схемою шліфування торцем алмазного круга торця обертового кільця або за схемою шліфування пакета кілець на обертовому столі верстата моделі 3Б756 з вертикальним розташуванням шпинделя і остаточну обробку – за схемою притирання пакета кілець алмазним порошком. Другий варіант передбачає знімання основної частини припуску (до 2-х мм) здійснювати за схемою шліфування периферією алмазного або абразивного круга пакета кілець на плоскошліфувальному верстатіen_US
dc.description.abstractThe paper presents a theoretical approach to the design of route-operating technology of diamond-abrasive machining end surfaces "ring" type class pieces of mechanical seals, countertops are made of intractable relitovogo layer. To do this, Analytical dependence for determining the roughness parameter Rmax handling and processing performance, and held their theoretical analysis. Two variants of technology of diamond-abrasive treatment relitovogo layer mechanical seals (rings). The first option includes pre-processing scheme grinding wheel end rough end of a rotating ring or rings grinding circuit package on a rotating table 3B756 model machine with vertical spindle arrangement and final processing - the scheme lapping packet rings with diamond powder. The second option involves the removal of the basic allowance (up to 2 mm) to make the scheme periphery grinding diamond grinding wheel or ring package surface grinderen_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherТулПІen_US
dc.subjectмаршрутно-операционная технологияen_US
dc.subjectалмазно-абразивная обработкаen_US
dc.subjectуплотнения торцовыеen_US
dc.subjectрэлитen_US
dc.subjectшлифованиеen_US
dc.subjectалмазный порошокen_US
dc.subjectмаршрутно-операційна технологіяen_US
dc.subjectалмазно-абразивна обробкаen_US
dc.subjectущільнення торцевіen_US
dc.subjectрелітen_US
dc.subjectшліфуванняen_US
dc.subjectалмазний порошокen_US
dc.subjectroute-operating technologyen_US
dc.subjectdiamond-abrasive machiningen_US
dc.subjectMechanical sealsen_US
dc.subjectreliten_US
dc.subjectgrindingen_US
dc.subjectdiamond powderen_US
dc.titleТеоретический подход к проектированию маршрутно-операционной технологии алмазно-абразивной обработкиen_US
dc.title.alternativeТеоретичний підхід до проектування маршрутно-операційної технології алмазно-абразивної обробкиen_US
dc.title.alternativeTheoretical approach to the design route-operating technology of diamond-abrasive treatmenten_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc621.923en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ЗСЖБЖ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133 статья.pdf145,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.