Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСітніков Ю. В.-
dc.date.accessioned2012-12-19T09:18:10Z-
dc.date.available2012-12-19T09:18:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСітніков Ю.В. Інноваційний підхід до оцінки маркетингової діяльності на підприємстві / Ю.В. Сітніков // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 48 - 49en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1532-
dc.description.abstractРозглянуто підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності на під¬приємстві. Запропоновано інноваційний підхід до оцінки маркетингової діяльності. Обґрунтовано необхідність застосування даного підходу на підприємстві з метою більш точної оцінки ефективності маркетингової діяльності та покращення фінансового стану підприємства.en_US
dc.description.abstractApproaches to evaluating the effectiveness of marketing activities in the enterprise are considered. An innovative approach to the evaluation of marketing activities are proposed. The necessity of applying this approach in the company to better assess the effectiveness of marketing activities and improve the financial situation are determined.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectінноваційний підхідen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 345.331.01en_US
Розташовується у зібраннях:№ 15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.