Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонова А. М.-
dc.date.accessioned2012-12-21T07:14:59Z-
dc.date.available2012-12-21T07:14:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛаріонова А.М. Порівняльна оцінка методів визначення вартості торгової марки / А.М. Ларіонова // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 67 - 70en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1569-
dc.description.abstractДосліджено проблематику оцінки вартості торгової марки. Розглянуто сутність понять "товарний знак", "торгова марка", "бренд" та "вартість марки". Виділено основні методичні підходи та методи до оцінки вартості торгової марки і проведено їх аналіз.en_US
dc.description.abstractThe problem of estimation of cost of trade mark was investigated. Examines essence of concepts "commodity sign", "trade mark", "brand" and "cost of brand". By an author were distinguished the basic methodical going and methods of the estimation of cost of trade mark and their analysis is conducted.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectтоварний знакen_US
dc.subjectторгова маркаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectметоди оцінки вартості торгової маркиen_US
dc.titleПорівняльна оцінка методів визначення вартості торгової маркиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 659.126:338.51en_US
Appears in Collections:№ 15



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.