Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 131-140 зі 492 (час пошуку: 0.022 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2012Імітаційна модель реалізації маркетингової стратегії туристичного підприємстваКулєшова Н. В.
2016Методичний підхід щодо управління товарно-матеріальними цінностями на підприємствіІпполітова І. Я.
2010Модели классификации потребителей туристических продуктов (на примере г. Харькова)Кулешова Н. В.
2012Модель ідентифікації конкурентної позиції туристичних підприємств (на прикладі Харківської області)Кулєшова Н. В.
2012Модель аналізу внутрішніх чинників формування конкурентної позиції туристичних підприємств Харківської областіКулєшова Н. В.
2012Моделювання розміру орендної плати за землю в сільськогосподарських підприємствахШиян Д. В.; Горбатова Л. І.
2013Модельний базис формування маркетингової стратегії туристичного підприємстваКулєшова Н. В.
2011Моделі оцінки ринкової долі туристичного підприємства (на прикладі м. Харкова)Полякова О. Ю.; Кулєшова Н. В.
2012Місце рефлексії в контексті формування особистісних компетентностей економістів та менеджерівУшкальов В. В.
2016Формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах господарюванняСелезньова Г. О.