Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPotrashkova L. V.-
dc.contributor.authorПотрашкова Л. В.-
dc.date.accessioned2017-05-29T12:39:28Z-
dc.date.available2017-05-29T12:39:28Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationPotrashkova L. V. Enterprise marketing potential modeling taking into account optimizing and dynamic essence of the potential / L. V. Potrashkova // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2014. – № 4. – С. 75–83.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16329-
dc.description.abstractThe article deals with models system of b2b-enterprise marketing potential results-based estimation, which takes into consideration optimal essence concerning potential, its hierarchic structure and marketing resources dynamics. The suggested models system belongs to the simulation-optimization class, because it has both constrained optimization blocks and marketing resources dynamics simulation blocks, and also includes consequent enumeration of the alternative values of controllable parameters.en_US
dc.description.abstractЗапропоновано систему моделей результатної оцінки маркетингового потенціалу підприємства з сектору b2b, яка враховує оптимізаційну сутність потенціалу, його ієрархічну структуру та динаміку маркетингових ресурсів. Розроблена система моделей відноситься до класу імітаційно-оптимізаційних, так як вона містить і блоки умовної оптимізації, і блоки імітації динаміки маркетингових ресурсів, а також передбачає перебір альтернативних значень керованих параметрів. Маркетинговий потенціал підприємства трактується як здатність підприємства задовольняти потреби споживачів та отримувати на цій основі максимальні економічні вигоди. Результатною оцінкою маркетингового потенціалу підприємства вважається множина найкращих результатів (значень прибутку від продажів), які може досягти збутово-маркетингова підсистема підприємства в прогнозному періоді в розрізі варіантів умов зовнішнього середовища.en_US
dc.description.abstractПредложена система моделей результатной оценки маркетингового потенциала предприятия сектора b2b, которая учитывает оптимизационную сущность потенциала, его иерархическую структуру и динамику маркетинговых ресурсов. Разработанная система моделей относится к классу имитационно-оптимизационных, так как она содержит и блоки условной оптимизации, и блоки имитации динамики маркетинговых ресурсов, а также предусматривает перебор альтернативных значений управляемых параметров. Маркетинговый потенциал предприятия трактуется как способность предприятия удовлетворять потребности потребителей и получать на этой основе максимальные экономические выгоды. Результатной оценкой маркетингового потенциала предприятия считается множество наилучших результатов (значений прибыли от продаж), которые может достичь сбытово-маркетинговая подсистема предприятия в прогнозном периоде в разрезе вариантов условий внешней среды.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectenterprise marketing potential estimationen_US
dc.subjectdynamic modelingen_US
dc.subjectsimulation and optimization modelingen_US
dc.subjectoperativeen_US
dc.subjecttactic and strategic managementen_US
dc.subjectprognostication of demanden_US
dc.subjectоцінка маркетингового потенціалу підприємстваen_US
dc.subjectдинамічне моделюванняen_US
dc.subjectімітаційно-оптимізаційне моделюванняen_US
dc.subjectоперативнеen_US
dc.subjectтактичне та стратегічне управлінняen_US
dc.subjectпрогнозування попитуen_US
dc.subjectоценка маркетингового потенциала предприятияen_US
dc.subjectдинамическое моделированиеen_US
dc.subjectимитационно-оптимизационное моделированиеen_US
dc.subjectоперативноеen_US
dc.subjectтактическое и стратегическое управлениеen_US
dc.subjectпрогнозирование спросаen_US
dc.titleEnterprise marketing potential modeling taking into account optimizing and dynamic essence of the potentialen_US
dc.title.alternativeМоделювання маркетингового потенціалу підприємства з урахуванням його оптимізаційної та динамічної сутностіen_US
dc.title.alternativeМоделирование маркетингового потенциала предприятия с учетом его оптимизационной и динамической сущностиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті (МСТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8. Стаття. Потрашкова.pdf551,34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.