Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/16591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко Г. А.-
dc.date.accessioned2017-06-13T08:06:13Z-
dc.date.available2017-06-13T08:06:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКравченко Г. Адаптивне управління: вимірювання результативності розвитку діяльності кафедри внз / Г. Кравченко // Електронний журнал «Адаптивне управління: теорія і практика». Вип. "Адаптивний менеджмент" №2, 2017, http://am.eor.by/index.php/galleryen_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16591-
dc.description.abstractУ статті розкрито значення вимірювання результативності розвитку кафедр вищих навчальних закладів на основі факторно-критеріального моделювання. Звернено увагу на якість освіти, яка визначається як комплексне поняття в межах квалітології. Аргументовано доцільність розроблення та використання вищими навчальними закладами кваліметричної субмоделі розвитку кафедриen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.subjectоцінюванняen_US
dc.subjectвимірюванняen_US
dc.subjectфакторно-критеріальне моделюванняen_US
dc.subjectкваліметрична субмодель розвитку кафедриen_US
dc.titleАдаптивне управління: вимірювання результативності розвитку діяльності кафедри ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc378.046 – 021.68en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17_am_02_03_kravchenko.pdf859,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.